Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 27 september 2009

Mätt i magen!

Av Chrissie - 27 september 2009 19:12

Har en hel Kebabpizza Special i magen........Det är väl inte någon fastemånad va?;-)


Lämnade hundarna hos svärföräldrarna, till deras enorma glädje, och stack iväg en sväng till Kopparbergsmarknaden. Mycket krimskrams och skit, men fyndade ialla fall lite strumpor och en varm mössa till vintern samt ett nytt dammsugarmunstycke. Det var inte alls så mycket folk idag, så det var ett klart pluspoäng!


Vid hemkomsten har vi tagit itu med lite "måsten", men är som tidigare nämnt nu mätta och belåtna och nersjukna i soffan. Neo fick sig en rejäl pälsvårdsomgång och är nu redo för höst och vinter. Nu har vovvarna somnat gott - godingarna!Kyss Har sagt det förut, men Neo är en helt underbar storebror. Trodde aldrig att han skulle ta lillskiten så under sina vingar som han har gjort.


Imorgon ska jag vara hundvakt åt svägerskans vita herdehund. De har träffats alla 3 flera gånger och går så himla bra! På tisdag ska jag rida lektion för Matilda - längtar!!!:-)


//



 
 
Ingen bild

G.

27 september 2009 20:02

En HEL pizza?! Jösses - var gör du av den?? Jag har ätit en hel pizza en enda gång i hela mitt liv och det var när vi hade kört hö precis hela dagen... :-) Pizzor är ju JÄTTESTORA!

 
Ingen bild

Chrissie

27 september 2009 20:03

Va??? Orkar du inte en hel pizza????!!! Du som har mask å allt *skrattar högt* ;-)

 
Ingen bild

G.

27 september 2009 20:08

Nä, huu, en halv räcker gott och väl! Är man jättehungrig så...lite lite mer än hälften. Mask betyder inte att man äter mängder, bara att man är hungrig ofta ;-)

 
Ingen bild

Chrissie

27 september 2009 20:28

En HALV??!!! Vd lever du av? Luft?!!

 
Ingen bild

G.

27 september 2009 20:38

Det är ju därför man måste äta hela tiden ju!! Frukost, lunch OCH middag och gärna ett litet mellanmål på fm om man börjar jobba före kl 6:30 :-)

 
Ingen bild

Chrissie

27 september 2009 20:53

Aha....Det är därför jag orkar en hel pizza då...eftersom jag för det mesta "glömmer" bort att äta.

 
Ingen bild

L

27 september 2009 22:13

:-) Kul med marknad, på söndag är det mikelsmäss :-) det ska vi åka på tänkte vi!

Sååå skoj att Neo och Bangsi funnit varandra :-)

Vi kanske kan höras imorgon, stor kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards