Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 27 september 2009

Feta på luft?!

Av Chrissie - 27 september 2009 08:15

Hur kan hästarna bli så tjocka, när det knappt är något bete kvar?!!?? Jag kan ju inte komma iväg med två silltunnor nästa vecka heller.....Fast det verkar väl inte bättre, än att det är precis det jag får göra.Tungan ute


Hade dem inne inatt och tror de tyckte det var riktigt skönt. Inte ett ljud, inte en spark! Helt otroligt!! Eller också är det så enkelt som att T har slutat brunsta och lugnat ner sig?!;-).

Vaknade ialla fall riktigt tidigt och släppte ut dem, mockade och har hunnit med hundpromenad också.


Blir galen på halsont!! Har haft ont i halsen länge nu och ingenting händer! Det bryter inte ut, men blir heller inte bättre. *Morr*

Hur som helst så ska jag bege mig och kolla in Kopparbergsmarknaden en sväng idag.

//

 
 
Ingen bild

G.

27 september 2009 19:56

Usch, halsont är aldrig kul! :-/ Hoppas det går över snart!!!

Hahaha, silltunnor...men de är fina ändå tycker jag! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards