Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Chrissie - 20 september 2009 19:31

Blir helt galen på SE mobiltelefoner!!! Sitter i bilen och ska skicka ett SMS. Rätt var det är, så får jag bara ett felmeddelande och vips så är alla bilder, SMS, MMS borta! Hela telefonen tom!

Hade jag bott i USA, hade jag nog försökt stämma SE;-) Är ju liksom inte första gången en SE ger upp!!

*Mutter och Morr*Skrikandes



Av Chrissie - 20 september 2009 17:06

Det "burriga" vädret vände och blev riktigt bra!:-)


Har ridit pållarna och upptäckt lite nya ridvägar :-) När jag kom hem tyckte jag minsann att det kliade rätt rejält på mig. Johodå, älgflugor som borrat sig fast både lite här och var!!! Fy så äckliga de är!!!! De ska ju inte ens ha människan som värddjur, så vad tusan gör de på mig??!! Så här gör T för att få bort dem;-)


  


Som sagt, det ska börjas i tid va?


  



Känner mig lite sådär lagom präktigt duktig, då jag har kluvit nästan 4 kubik ved, som vi sedan travat in i pannrummet. Men nu är det söndag - vilodag resten utav dagen.


  

Storebror och Lillebror



Av Chrissie - 20 september 2009 10:17

...och jag får inte rösta:-)


Dagen är gråmulen och regnet hänger i luften. En riktigt "burrig" dag. Men jag ska vara duktig och trotsa vädret och ta mig ur för lite ridning. Vem vet, jag kanske hittar en svamp på kuppen?;-)


Nu ska vi ut och gå en liten promenad med hundarna. Bangsi är riktigt duktig på att gå i koppel minsann! Fast han blir ju buren en del. Tvetydigt...Får inte gå så långt för han är så liten, men vuxit så mycket att han börjar bli tung att kånka runt på.

Kanske blir någon fin höstbild på killarna.

Va? Kan man ha det bättre? 4 killar och en tjej!!Tungan uteSkrattande


//

Av Chrissie - 20 september 2009 00:04

Så mätt så jag knappt kan andas, känns det som;-)

Så härligt att få lägga lite kött på grillen och tillsammans med trevliga människor.


.....och den nya mascaran som nästan ruinerade migGuld i mun - fungerade utmärkt!



Har med andra ord haft en alldeles förträffligt bra lördag.



"Den som endast söker applåder utifrån har lagt hela sin lycka i andras händer".

/Oliver Goldsmith

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards