Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Chrissie - 26 juli 2009 14:15

Efter nästan en hel sommar fylld med regn och vatten, så är det ju synd att bara gå omkring och lida. Så nu har jag bestämt mig för att gilla det:-) Kan ju alltid låtsas att man är på Island. Då känns ju genast det mesta så mycket bättre!! *LER*


Hur ofta är det man är nöjd med ridning när det egentligen inte har gått något bra? Hur som helst så är det så jag känner idag. Har liksom "upptäckt" saker hos T och det är skitskoj!!

Farbror Röd gick toppenbra!! Länge sen han gick så här bra!




Dessutom har bushunden tillfrisknat och är sitt rätta jag igen!

Har varit ute och tränat lydnad/mental aktivering en stund idag och om han gillade det:-)!!!!



Nu ska jag själv torka till och unna mig lite lunch!

//



Av Chrissie - 26 juli 2009 08:11

Nyvaken och hoppas på att somna om en stund. Har frukostfodrat de andra familjemedlemmarna.

Alltid lika trevligt att spendera kvällen i goda vänners lag och att de hälsar på!! TACK för supertrevlig kväll G & A!!


 Hoppas verkligen på några regnfria timmar senare. Kliar riktigt ordentligt i "ridnerven" -de har ju vilat i 2½ dag nu;-) *fniss*


Sista avsnittet på ´Unanimous´ snart.....


//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards