Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Chrissie - 23 juli 2009 20:19



Så har man varit ute på långpromenad i regnet...och hästarna har fått komma in och äta torr föda.

Av Chrissie - 23 juli 2009 18:12

Brukar ju vara så att så fort jag sätter på mig ridkläderna, då kommer regnet. Men idag hann jag med att rida båda två, precis innan det började plaska ifrån skyn!:-)

Med T blev det en riktig lång travrunda i skogen, så lilla tösen lär sig lyfta lite på sina tassar:-) Hon var superduktig, och det bara ångande om henne när vi kom tillbaka. Med D blev det lite lugnare, då jag vill att hans skor ska sitta kvar tills hovslagaren kan komma:-)))


Annars har det mest blivit lite pysslande med ditt och datt samt lagat mellanväggen i stallet:-) Har lånat ut trailern till en tjej som ska tävla för första gången imorgon - New Forestmästerskapen i Örebro. Lycka till!:-)


Nu vräker regnet ner .....för "vanlighetens skull". Kul med semester;-P

Har gjort iordning för att Röd och Svart ska få sova inne inatt, men de får nog härda ut i regnet ett litet tag till.


*Pling*

Nu är maten klar. Lasagne:-)

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards