Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Chrissie - 29 juni 2009 22:13


Hela kvällen har min snälle sambo hjälpt till att fixa med den temporära hagen jag gjort under dagen.

Nu sitter det riktiga stolp samt att hagen är ihopsatt med den gamla stora "vinterhagen" (som inte används till det ändamålet). Med andra ord, gott om utrymme och kan gå in och ut som de vill:-)

*Supernöjd*!!

Dessutom så tror jag att de gillar lite omväxling också. Lite nytt att utforska.

Efter vi var klara kastade vi oss i den lilla poolen, vilket gjorde att vattennivån sjönk en del;-))

Nu är det kvällsfika som gäller!!

 (Och imorgon har jag lovat att vara till förfogande för sambons förrådsbyggnation)

Av Chrissie - 29 juni 2009 14:24

Inte världens största och finaste hage, men åtminstone skugga och kan välja ute eller inne. Får bli deras "dagshage" nu när det är så här varmt:-)




Uppdatering: Drómi gick raka vägen in och har inte sett till honom sen dess;-) Tritla valde att stå i stallgången med huvudet utanför:-)


 

Av Chrissie - 29 juni 2009 09:20

Så har förkylningen backat några steg igen och snorandet är tillbaka. Vad matt jag blir! Måste bero på värmen?:-/

Idag ska jag ialla fall bygga en liten hage nere vid stallet, så de kan gå in och ut som de vill. Mest att man kan ha dem där mitt på dagen när det är som absolut varmast, så de kan välja om de vill vara ute eller inne.


För min del blir det annars en lugn dag. När det är så här varmt så ska man anamma sydeuropas "siesta"!! :-)



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards