Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Chrissie - 4 juni 2009 19:19

Nu har det småregnat precis hela dagen, så då tyckte jag det var passande att hästarna ska få sova inne en natt:-) Deras gräsmagar kan behöva vila också. Hualigen så dräktiga de ser ut - dock är det mest vätska. Så imorgon är de nog rätt fina igen. Hoppas kan man ju alltid;-)

Nu har de fått vila ända sedan tävlingen, så imorgon är det dags att rida igen. Längtar!! Med höger arm i "stödstrumpa" och vänster tumme i bandage;-) Skam den som ger sig. *Skratt*


Sambon överraskade och kom hem tidigare - och med presenter till lilla mig;-) Så nu har vi njutit av oxfilé,fransk potatissallad och Villa Santa. Mycket mätt och belåten.


Ska fortsätta dansa nu, så Forsens & Edda´s tävlingar på lördag slipper regn och dumväder!! :-))))


Av Chrissie - 4 juni 2009 12:35





Hade tänkt att dansa en "soldans", men så surfade jag upp och det visade sig vara en mycket komplicerad 12 dagars ritual med svält och björnklor. Så jag tror jag hoppar över det och helt enkelt bara fortsätter hoppas på lite sol:-)


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards