Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Chrissie - 9 maj 2009 21:36

Allting tar alltid mycket längre tid än vad man tror. Soffashopping i Gävle gick alldeles förträffligt bra, men hela dagen rann iväg. Fast det blåste ju nästan halvstorm, så det gjorde inte så mycket.

Innan uppackning av soffa, så höll vi på dö utav hunger (ja, nästan i alla fall), så det blev inlagd sill och potatis. Gud så gott det var! Försökte hitta någon importerad färskpotatis, utan lycka...

                                     

Men som sagt, sen blev det ihopsättning av min nya kära soffa!!

Oh så nöjd jag är!!!





Nu blir det att inviga och softa i soffa:-)

//

Av Chrissie - 9 maj 2009 08:23

Gårdagskvällen utlovade fint väder, men mina "gudar" (meteorlogorna) ljög!

Det vräkte ner och däremellan kom knotten, så hästarna fick komma in även inatt:-) Peppar, peppar...Jag tror att Fröken Svart har kommit till insikt?! Funkar kanon att ha henne inne och hon har också stannat kvar i hagen i flera dagar nu! *Tjoo hooo*



Nu ska jag snart gå och släppa ut dem, för frukosten borde ha blivit uppäten. Sen ska vi bege oss emot Gävle och kolla på soffor. Tänk om jag äntligen skulle kunna få den där efterlängtade soffan?!!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards