Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 11 april 2009

Av Chrissie - 11 april 2009 18:53

Vilket fantastiskt underbart väder vi haft idag. Man känner sig till och med lite väderbiten och det känns att man varit ute i solen hela dagen!

Termometern som är i skuggan hela dagen, visade på +20 grader. Bildbevis kommer, efter att jag fått lite mat i magen.


Nu är D2 besiktad!! Puh! Har haft ont i magen i flera dagar, utav nervositet.

Har aldrig varit med om en sådan noggrann besiktning, men det är ju bara till det positiva:-)

Så nu alla som undrar vad som är på G......Imorgon flyttar D2 till en jätteduktig och härlig tjej. Blir några mil i bilen, men vad gör man inte;-)

Jag är säker på att han kommer att få det bra och utvecklas med den potential han har och det är han värd!!

Samtidigt som jag är jätteglad, spänd och entusiastisk, har jag ju sorg också. Hur hanterar man lycka och sorg på samma gång?

Hit flyttar en liten nätt, svart, söt, välutbildad tjej istället....


Mer info än så delar jag inte med mig ännu.




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards