Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg under mars 2009

Av Chrissie - 27 mars 2009 19:47

Skitväder! Snön yr som tusan! Snacka om aprilväder i mars! Hoppas det blir finare väder till nästa helg, för då ska jag iväg på ridkurs! Då vill jag ha minst 15 grader varmt och strålande sol. Någon som tror att önskan kan slå in?

Mina hästar fick sådant där tokspel på eftermiddagen och galopperade runt och lekte som galningar igen:-) Men nu har de fått komma in och står säkerligen och smaskar kvällsmat för fullt.

Själv har jag precis kommit ut ur en dusch och ska bara ....göra absolut ingenting:-) DET är livskvalité det!!!!!

Av Chrissie - 27 mars 2009 12:45

Nu har jag lastat och kånkat in ett helt släplass med ved till pannrummet. Känner mig riktigt duktig. Tog en power walk med hunden i morse också. Fy satan vilken snålblåst det är!

Ikväll ska vi hämta lite hö också, sambon var och pressade ihop 75 bal åt mig igårkväll. Hmm, tja, inte åt mig då kanske, men åt hästarna. Nog för att jag är allätare, men hö?...Näe tack!

Imorgon åker vi till Uppsala för partyrunda med vännerna! Ska bli riktigt skoj. Blir nog drag på Flustret, då de har "Pre och Afterrace". Iceracingfinalen går ju av stapeln imorgon, på Studenternas IP.

 M och jag har lyxat till oss, och har bokat svit på ett hotell. Kommer definitivt känna mig som en lyxhustru då;-)

**** Åter till sysslorna****

Av Chrissie - 26 mars 2009 16:35

Nu har jag tagit mig i kragen och bokat tid för nästa tatuering;-)!!!

Tjoohoo!!

Undrar om jag ska passa på att göra om piercingen också, när man ändå är där?!?! Har ju fortfarande inte stämt sjukhuset för att de "råkade" sy igen min förra!



Av Chrissie - 26 mars 2009 14:22

Idag har hästarna legat och njutit i solen massor. Har inte haft mage att störa dem, så de får en till ledig dag istället;-) Nästa vecka ska de minsann få jobba.

Har varit ner till "stan" en sväng och införskaffat ett nytt överkast till sängen och.....solat en stund. Är så glad att de har Ergoline här!

Nu ska jag göra ett pass på crosstrainern - vad jag är glad över min investering!! Fast högt på önskelistan står Wii + Wii fit!!!


Ska svänga ihop en lasagne sen. Ikväll kommer A hit för lite "girls talk" och vin. Tänkte det kunde vara bra med lite mat också;-)

Av Chrissie - 26 mars 2009 07:53

Åh, jag fick möta våren för en dag! Så härligt att komma ifrån all snö ett tag!! Man kunde verkligen känna vårens antågande.

Annars en mycket bra och kul dag!!:-)  När man jobbar så lite som jag trots allt gör, orkar man ge sina kunder 200 % och det är både skoj och inspirerande! Möten, möten och möten, men mycket avklarat, mycket bestämt och nu blir det spännande med fortsatt utveckling!! Ser fram emot det med spänning.

När jag kom hem hade sambon fixat våfflor som jag avnjöt med ögonen på halv flagg!

Vaknade upp imorse och inte mycket till vårkänsla här inte. Men till helgen ska plusgraderna komma åter, men först ska vi genomlida lite mer snöfall (imorgon).



Av Chrissie - 25 mars 2009 07:52



På väg emot Uppsala och en lång arbetsdag:-)


Av Chrissie - 23 mars 2009 18:27

Nu utbrister jag alla fula svordomar som finns. GAWWWW!!! Vad med snö det kommit idag och fortfarande faller. Det här är en den värsta vinter jag någonsin upplevt känns det som.

Det är liksom ofrånkomligt att inte vara väderfixerad just nu!!!

Nu ska jag leta hus i Spanien dit jag kan fly på vintrarna!

L: Du hänger med va?

Hästarna? Hmm, låt mig fundera på det en liten stund :-/

Av Chrissie - 23 mars 2009 06:51

Vaknar upp och ser hur snöflingorna dalar ner ifrån skyn! :-/

Men jag ska uthärda den här veckan, det har jag lovat mig själv. För enligt de kunniga, så kommer våren tillbaka om en vecka!!

Nu är det dags att släppa ut hästarna och ge dem lite frukost, promenera vovven och sen bege mig till första dagen på "extra"jobbet.

*Yawn*

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards