Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Chrissie - 6 mars 2009 22:48

Fick nyligen reda på att Governor Andy kommer till "byn" imorgon. En av mina STORA idoler!!! Bara måste ju iväg och lyssna..........

Tur att jag har utfört "persedelvård" och fixat det mesta inför avfärd till hästkurs på söndag redan idag.

Kan meddela att hovis tyckte nog att "dropparna" hjälpte. Undrar om det funkar att helt enkelt köpa en helpava Konjak istället? Både billigare och trevligare???;-)

Hur som helst, så somnade D2 nästan:-).....jag med snart....blir ju inte så mycket sömn nuförtiden, så det gäller att passa på när John Blund kommer på besök.

Av Chrissie - 6 mars 2009 07:48

Idag kommer hovslagaren och naturligtvis har det ju sammanfallit så att D2 är "kockobäng"  varje gång han ska komma. Så idag har jag börjat tidigt med "dropparna". Ska hinna få i honom flera gånger, så får vi se hur det går.


Annars är det en dag som vilken annan dag som helst. Vintern behåller snön i ett järngrepp och våren känns emellanåt v ä l d i g t långt borta. Inte ens takdropp idag:-/ Och solen.......har den slocknat eller??


Brekkie time:-)


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards