Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Chrissie - 5 mars 2009 15:51

HAR DU:

En bästa vän:
Tror det.
Haft ett seriöst förhållande: Japp
Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja
Blivit kär vid första ögonkastet: Absolut
Fått ditt hjärta krossat: Ja.
Skrikit åt en lärare: Jajemensann
Kysst någon och sedan ångrat dig: Nej
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Nej, har aldrig behövts
Några smycken som kostat över 1000 kr: Absolut, flera.

DAGENS:

Klädsel:
Ridbyxor och t-shirt + 66 grader fleecejacka
Smink: Inte idag
Frisyr: Kaos
Låt: Er þetta ást
Vill ha: sömn
Sjuka: Nere
Drog: Påskmust och en snus
Saknad: Lite jobb och härlig ridtur
Köp: Inget
Godis: En chokladbit
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Har inte tittat mig i spegeln idag.


FÖRSTA:

Bästa kompis:
Anna
Bil: En Toyota RAV4
Kärlek: Christer
Husdjur: Belgisk Jätte (kanin) och en undulat
Semester: Ingen aning….
Jobb: Som djurvårdare/affärsbiträde i en zooaffär
Köpta skiva: Grodan Boll
Piercing: I öronen
Konsert: Howard Jones 
Fylla: På Fyrisskolan tror jag, jag var 13.


SISTA:

Personen som smsade dig:
 Gunilla
Personen som du kramade: Magnus
Personen som ringde dig: Magnus
Personen som du ringde: Maria
Gången du sa 'jag älskar dig' till någon: I morse, till Magnus
Alkoholdrycken: Ett glas vin igår kväll

Bilfärd: Med Magnus från stan
Filmen du såg: Wanted

Gången du grät: I måndags
Måltiden: En kopp koffeinfritt kaffe imorse och en ostsmörgås


Utmaning till den som känner för det.

G - du som har tråkigt.......

Av Chrissie - 5 mars 2009 15:25

Idag tog min sambo med mig på en shoppingrunda. Så mysigt!

Fick ett par SUPERSNYGGA äkta skinnbyxor och två stycken BH´ar i superkvalité (var inte gratis kan lova)....

Blev lite gladare till sinnet......

D2 blev skrämd utav en annan häst idag och vi är tillbaka på ruta 1 med hans rädsla. Så jobbigt!:-( Kändes som att sitta på en bomb redo att explodera, men jag tog mig hem, kvar på ryggen.

Trist!




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards