Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg under februari 2009

Av Chrissie - 10 februari 2009 09:26

Sov uruselt inatt. Vaknade typ 100 gånger och tyckte klockan gick sååå sakta. Trodde först att det berodde på sambons förkylningssnarkningar....

Men nu slog det mig - klart det berodde på fullmånen. Sover ju alltid dåligt då, sen får vetenskapen säga vad den vill om huruvida fullmåne påverkar eller ej.

Av Chrissie - 10 februari 2009 09:14

Det celebra besöket D2 skulle fått idag, är tyvärr inställt pga sjukdom.

Inte jag som är sjuk:-) Får se när det blir utav härnäst.

Det utlovade snökaoset imorgon verkar enligt SMHI blivit avpolleterat:-)))

TACK & LOV!;-)

Ska nog ta två flugor i en smäll nu, ut och rida och låta vovven följa med, för att sen ta mig in i värmen och kura. Dags att hämta lite mer hö också. För er som undrar att jag hämtar hö stup i ett, kan jag låta meddela att jag säkert har 300 meter till där jag hämtar;-)

Ha en bra dag allihopa som tittar in här!:-)

Av Chrissie - 10 februari 2009 08:27

Jag har fått en award utav min granne! Tack och Tack!!

(bloggvan som man inte är, hade jag ingen aning om att det fanns awarder) :-/

Måste bara skicka den vidare till Sonja, som alltid lägger upp så vackra bilder på sin blogg!

Av Chrissie - 10 februari 2009 08:09

Regler: Gå in i mappen där dina bilder ligger. Gå sedan till den sjätte mappen och välj den sjätte bilden. Lägg upp bilden på bloggen och skriv något om den. Utmana sex andra personer och länka till dem.


Ridgebacklover 

Provrör & Hästar

Grabbmamman

Vi alla i stallet

Hästar & vin

Livet med hästar, katter och annat



Jag och L har en sjuk hobby;-) Vi åker på tivolin och marknader och "plockar" upp mjukisdjur ur sådana där "gripklorautomater".....Vi är riktigt duktiga och barnen runtomkring brukar stå där med stora avundsjuka ögon.

(Vem har sagt något om att en hobby inte får kosta...)

Av Chrissie - 9 februari 2009 22:03

Blir inte världens bästa kvalité med mobiltelefon.....

Kallt, alldeles på tok för mycket snö, kvällsmat serverad och fullmåne.

Av Chrissie - 9 februari 2009 08:21

Tror det var fullmåne inatt. Hur som helst, så var det häftigt igårkväll när det äntligen sprack upp på himlen. Som att någon tänt lampan;-).

Tror att hästarna tyckte det var skönt att äntligen få vara ute en natt, i klar och kall luft. Vill inte lägga smolk i bägaren, men det ser ut som vi kommer att få en ***** massa snö på onsdag och torsdag denna vecka igen.

 *Suck & Stön*

Nu är det dags för lite frukost, sen ska kontoret fyllas med papper, papper och lite mer papper.....



Av Chrissie - 8 februari 2009 18:30

Om det nu skulle vara tillåtet, så tänk er alla svordomar och fula ord som finns..........Varför all denna snö??!!!

Hur kul är det att rida grisepass när hästarna har snö upp till magarna?

Men lite stolt är jag i alla fall, som trotsade vädret och tog mig ut, just på dessa grisepassridturer;-)

Nu har sambon ställt sig vid spisen och står för kockandet idag:-) Jag har lovat att stå för salladen till maten..så det är väl bara till att joina honom i köket.

Av Chrissie - 8 februari 2009 08:54

Klev upp imorse, fortfarande i ett rus av vitaminkick från gårdagen.......men.......SÄG den lycka som varar för evigt???!!!

Det här har fallit sedan vi kom hem inatt:-(

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards