Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Chrissie - 14 februari 2009 21:04

Så bra cover version utav Christina Aguliera´s "Genie in a bottle".

Bättre än orginalet!:-)



Av Chrissie - 14 februari 2009 20:40

Ironiskt så har jag varit och tagit ett EKG så här på Alla Hjärtans Dag;-)

Måste ju kolla att man har ett hjärta juh *hahaha*.

Och tänka sig......Det hade jag;-)

Nu sitter vi här, jag och sambon,axel mot axel, med varsin dator i soffan, spelar "Bubble Shooter" för fulla muggar, och Melodifestivalen ljuder i bakgrunden. Inte direkt romantiskt....men vaddå, vi är ju romantiska 365 dagar om året;-)


Av Chrissie - 14 februari 2009 14:30

Totalt dryga 3 timmar ridturer i strålande solsken och jag är alldeles, alldeles salig. Vilken tölt jag lyckades få fram hos D2 idag........Sista biten hemåt hade vi galopprace med oss själva. Hur kul som helst!!

*stolt, mycket stolt matte*

 Var länge sedan jag lyckades med att rida D1 så han blev svettig, men idag såg han skumbadad ut när vi kom hem igen!

Nu ska matte få fira med en semla!:-)





Av Chrissie - 14 februari 2009 10:09

14 februari, ett steg närmare våren. Passande nog så gav min sambo mig en bok " Väderbok - en Augustnominerad klimatbok" i present :-)

Nu vet jag precis när våren kommer att infalla *fniss*.


Innan ridning, så ska vi ta och åka iväg en sväng och gå en långpromenad med hunden. Tänkte passa på att plocka lite granris till ´Dróma´ också;-)


Hoppas alla får en bra Valentin-dag!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards