Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Chrissie - 18 januari 2009 19:31

Dessa jä*****a visdomständer som ska bråka jämt och ständigt.*AJ*

Och ont i magen har jag också. Nåt IBS skov igen?? Vem vet...

Nu är pållarna inne, fodrade och nattade, så nu ska jag bädda ner mig med Pepcid Duo, Samarin, Citodon och vatten........

Av Chrissie - 18 januari 2009 18:12

Vädret var ju inte direkt mysigt idag, så istället för ridning, så blev det longering. Arggh, så tråkigt, men j a g v e t att det är jättenyttigt:-)

Ska ju enligt SMHI komma snö nu inatt och hela dagen imorgon och lite på tisdag också, så inatt ska mina kära pojkar få komma in,(hmm, jadå, sambon och hunden SKA få sova inne). Men jag menade förstås hästarna.

Först lite kvällsmat i min mage, sen kvällsmat i hästarnas magar.


Av Chrissie - 18 januari 2009 11:07

Drömde massor med suspekta mardrömmar inatt, så jag är vansinnigt trött och trallar fortfarande runt i mysbyxor. Gick bara upp och fodrade hästarna och sen in och bäddade ner mig en stund igen. Husse tog vovven på morgonpromenad.

Har hört nu att vi ska få snö inatt och hela dagen imorgon *suck* *dubbelsuck*, så ska väl ta och passa på med en eller två ridturer innan det brakar loss, men vädret är grått och trist.

Imorgon bär det av för lite arbete igen. Känns helt okej även fast veckorna går fort och det känns som om måndagar återkommer betydligt oftare än vad de egentligen gör;-)


"Många drömmer om ett evigt liv, fast de inte vet vad de ska ta sig till en regnig söndagseftermiddag"

/okänd

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards