Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Chrissie - 13 januari 2009 17:21

Av Chrissie - 13 januari 2009 15:50

 ...Är huset kliniskt rent;-)

(sen är det dags för hundpromenad och då var det skitigt igen....)

Har ägnat dagen åt storstädning och framför allt städat b a k o m kulisserna! Hur skönt som helst. Ja, inte att städa då, men att ha det gjort!:-)

Så imorgon ska jag ägna hela dagen åt hästarna, utan en sekund av dåligt samvete för att jag inte gör någon nytta!


Av Chrissie - 13 januari 2009 12:54

...mest positiva:Inga räkningar med posten:-)


...mest irriterande:Att snön är borta och fram kom lera och slask


...lunch: (brunch) En kopp kaffe och två ostmackor


...Musik:Min nya Páll Óskar cd - hur BRA som helst!


...dåliga samvete:Att jag inte är ute och rider och att bokföringen aldrig blir klar.


...fika:hmm, sånt får man belöna sig med när det är färdigstädat


...höjdpunkt:Har äntligen fått tag på min fd grannes anhöriga och fått reda på att han överlevde självmordsförsöket!!:-)

Av Chrissie - 13 januari 2009 09:32

Sitter med papper över hela mitt kontor och sliter mitt hår att inte bokföringsprogrammet fungerar som det ska. Förhoppningsvis vaknar snart min "support", så jag kan ringa och få tips & tricksråd.

Ska snart ta en "brejk" och rasta vovve och släppa ut hästarna. Världens tråkigaste väder idag och knappt någon snö kvar alls. Mest is faktiskt.


Äntligen har jag fått min efterlängtade trippel CD med Páll Ňskar!! *tjoojoo*

Nu ska det poppas! Kanske det går lite bättre med bokföringen då, annars får jag ta till mitt "bordsbiljard";-) som underhållning.

"Seize the day" :-)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards