Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Chrissie - 8 januari 2009 21:59

Hmm, jag tror minsann att jag flyttat till händelsernas centrum. Brinner inte hus upp, så är det lastbilar som inte kommer uppför backarna pga snön folk som kör av vägen eller på älgar och nu har vi långtradarkaravan utanför då någon lastbil kört in i ett sidoräcke....Vunnit sina körkort på Tradera?




Av Chrissie - 8 januari 2009 19:44

Har fått massor med saker gjorda idag, så samvetet känns rent nu när jag snart ska intaga vågrätt läge i soffan och fortsätta skriva på min "roman";-).

Har fått min eSATA kabel idag också! Tjoohoo, inte en dag för tidigt. Nu kan jag äntligen börja leta efter saker på min gamla hårddisk. Kanske dyker det upp något foto på min gamla kärlek "Fjalar" och mina Islandsresor..........

Av Chrissie - 8 januari 2009 12:41

Har varit ut på D2 med D1 som handhäst. DET gick betydligt bättre än tvärtom. D2 tvärstannar ju gärna. D1 vill i och för sig springa lite före istället, men bättre det. Sen fortsatte jag och tog en liten sväng med D2 själv och IDAG, ÄNTLIGEN gick han sådär bra som jag VET att han kan!

*En Chrissie med leende på läpparna*

Bara -3 också, så snart dags för bikinin....Saknar solen bara;-) *fniss*



Av Chrissie - 8 januari 2009 08:41

Så mycket för vårkänslorna...:-( Snöar ute!

Dags att vakna ur vinterkoman och ta tag i livet. Ska fundera lite på tapetval till hall och kök, fortsätta med brevskrivning och se hur vädret utvecklar sig, om det blir ridtur eller ej.

Gulliga sambon morgonfodrade imorse, så jag ska ladda inför vovvepromis om en liten stund istället!!

C U

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards