Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Chrissie - 6 januari 2009 20:02

Hovslagaren har varit här och precis som jag trodde, så tyckte även han att hästarnas hovar har blivit mycket finare och starkare och mindre porösa:-)

Så fortsätter det i samma stil, så behöver jag nog inte ta utav D1 skorna nästa sommar:-)

Har uppdaterad mig och pratat med min goda vän P ikväll också och som vanligt beslutar vi att vi m å s t e ses nåt:-) Men nu laddar vi nog alla inför ljusare tider och då blir det mesta lättare och enklare att åstadkomma.

Åter till brevskrivning i soffläget.............

Av Chrissie - 6 januari 2009 14:15

Jag som varken är döpt eller konfirmerad har idag fått lära mig varför Trettondagen är en röd dag. Sambon hade ingen aning trots att han genomlevt båda ovanstående tillställningarna. Kunde ni?

Tydligen en dag som idag, så kom de tre vise männen med gåvor till Jesubarnet....och det är Jesus dopdag....

Tänk, man lär sig någonting nytt varje dag:-)



Av Chrissie - 6 januari 2009 14:11

Sambon är ute och leker med skoteråkning och jag själv har ridit:-) Äntligen!! Är själv imponerad utav att f e t a D1 går så himla bra. D2 är fortfarande lite spänd och tittig, men gick ändå bättre än förra gången. Idag har vi mestadels bara ridit på volt. D2 behöver träna att bära sig i trav på böjt spår och det är som sagt, det vi tränat på idag.

Nu ska jag sätta mig med lite brevskrivning i väntan på hovslagaren:-)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards