Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Chrissie - 3 januari 2009 19:39

Men idag har jag varit och inhandlat två vintertäcken till D´sarna:-)

Här är det K A L L T och ännu kallare ska det bli.

Annars så känner jag mig mest risig, men som tur är har jag ju en fantastiskt snäll sambo som kört vatten till stallet åt mig nu. D2 verkar lugnare nu och såg inte ut att ha några traumatiska men av att komma in i stallet ikväll. Fick HUGGA bort isklumpar under hovarna.

Nu äntligen kan långkalsongerna åka utav för kvällen. Snart blir det en kopp thé och Budapestbakelse *gottigottigt*


Av Chrissie - 3 januari 2009 16:32

...fördelar till att gilla vintern och kylan;


Inga fästingar och inga knott!


Av Chrissie - 3 januari 2009 11:14

Åsså snöar det igen!!! Jaja, lite fint kanske det är, men nu är jag så utled på snö och vinter. Antar att det bara är att bita ihop och vänta på........

Imorse hade jag kunnat ge en miljon för att slippa gå ut med hund och fodra hästar. Huvudet känns som en fotboll och ögonen alldeles svullna och snoret...ja det sitter där som en ballong i näsa och huvud. Förkylning tror jag det kallas.

Idag står hundpälsvård på schemat, till både hundens och mitt förtret. Men vi blir båda glada när det är överstökat.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards