Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Chrissie - 2 januari 2009 16:50

Var ute en kortis med både D1 och D2.......kontentan blev helt enkelt; ok, väntar nog ett par dagar till. Bara en liten kvist prasslade till i skogen så började de skaka och bli helt nerviga. Tror inte fyrverkerichocken har lagt sig ännu.

 Annars så har dagen varit rätt lugn och skön. Har varit utomhus nästan hela tiden. Så nu var det skönt att komma in i värmen. Ska hoppa in i duschen, sen ska vi åka bort en sväng.

Jag vill ha sommar............NUUUUUUUUUUUUUUU..............!!
!!!


Av Chrissie - 2 januari 2009 10:12

Fortfarande så kallt att allting fryser till is.....

Nu har jag dock fått sova ut och det verkar som att hästarna lugnat ner sig. Ska ev prova mig på lite ridtur idag. Kan man ha på sig dubbla vinteroveraller???;-)

Usch, NU vill jag inget hellre än att det ska bli ljusare och varmare och vårlikt ute. Undrar om jag ska satsa på att bli en björn i nästa liv, så man får gå i ide under vintern!

Inga högtflygande planer än så länge för de närmsta dagarna och det känns rätt skönt. Snart börjar ju allvaret igen, så man kan lika gärna suga lite på karamellen ett par dagar till.

Ha en bra dag allihopa!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards