Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 28 september 2008

Ridtur

Av Chrissie - 28 september 2008 18:49

Vaknade tidigt och tog ridturer i solen!! Underbart härligt. Inte en insekt så långt ögat nådde. D2 fick träna klättring idag, då vi utforskade en ny väg...uppför-uppför-uppför;-) Annars har jag inte mycket nytt att komma med. Ska försöka planera in någon bowling i U-a vid tillfälle....Måste ju få spöa mina gamla bowlingkompisar;-)

Någon frågade om man kunde rida med byggda naglar. Åh jo, det är minsann inga problem alls, men däremot snickra är kört, insåg jag just :-(

Har köpt flera Björn Rosenström cd´s, så nu ska jag hoppa i ett bad och poppa....HÖGT!:-)

Om någon vet när Atli kommer till Vboda nästa gång - meddela mig!!:-)


 
 
Ingen bild

L

28 september 2008 21:27

vad härligt med ridtur!!!!

Ja nu var det väl ett tag sen du bowlade ;-)

Ah rostenström skivor...vill ha!!!! tala om ifall det e ngt bra, så ska jag oxå köpa
:-) :-)

 
Ingen bild

G.

30 september 2008 15:23

Nä, nu var det dött här tycker jag! ;-)
Är bara (möjligen) måndagar som du kan få dispens från bloggande :-) :-)
Hem och skriv med dig nu! ;-)
Inget bloggande på 2 dagar!! Måste ha hunnit hända massor...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards