Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 27 september 2008

Idétorka

Av Chrissie - 27 september 2008 20:06

Ja, som vanligt så har man snickrat och slitit med veden. Roligaste lördagsnöjet liksom. Tog väl ungfär en dygn att återhämta mig ifrån torsdagens vinkväll;-) Naturligtvis hade min häst (ja, den ena då..) en tappsko igår....men hovis var snäll och var här på ett kick.

Nu blir det bara att slappa i soffan för att ånyo vakna upp till en snickerisöndag. Imorgon ska det ridas ialla fall. Längtar:-) Hoppas man inte blåser bort bara..........

 
 
Ingen bild

G.

27 september 2008 20:49

Arne undrar var Magnus är i bloggtiteln - "Drómisar & Jag". Han tror att vi har våra sambosar bara för att ha någon som kan snickra stall till hästarna och som kan hjälpa till med fodringar...haha, nu har de kommit på oss ;-)

 
Ingen bild

åsa

27 september 2008 21:58

Tack för en kanontrevlig vinkväll och turen på D2. Själv har jag inte återhämtat mig än.:( Gårdagskvällen blev oxå sen. Väcktes i morse kl 07.00 av två vildar som tyckte det var dags att leka. Då ångrade jag starkt mitt beslut av färdväg. Kram

 
Emelie

Emelie

28 september 2008 18:20

Halloj..
Kanske ses i veckan och fika tillsammans?
Kram

http://emeliechristianthilde.blogg.se

 
Ingen bild

Chrissie

28 september 2008 18:47

aha...du blev alltså kvar där....
Hoppas du återhämtar dig snart då, är väl kanske jobbardag för dig snart?

 
Ingen bild

Chrissie

28 september 2008 18:48

Hej Emelie, Visst kan vi ta en fika!!
Vill ju höra allt om helgens kul;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards